مهندس موفق الکترونیک

میکرو دیزاینر الکترونیک یا مایکرو دیزاینر الکترونیک

دوستان عزیز : این تقریبا یک یاداشت شخصی هست، من وقتی وبسایت را با علاقه شخصی شروع کردم هیچ نظری در مورد دسترسی به مقیاس بزگی از کاربران را نداشتم و فقط صرفا از روی علاقه یکسری پست و کتاب ها و فایل های خودم را منتشر میکردم و پروژه های کوچک. و اگر این نوشته را میبینید نوشتم به عنوان یاداشت تا اگر عمری باقی بود و 10 سال دیگر این نوشته را دیدم به پیشرفت صورت گرفته و تعداد کاربرانی که از خدمات آموزشی رایگان ما استفاده کردن پی ببرم و مفید بودن خودم را ارزیابی کنم. برای همین زیاد گیر ندید به چرایی نوشته شدن این پست.

تاریخچه سایت

12 آذر ماه سال پیش 1392 اولین پست سایت را با عنوان شروع به کار سایت منتشر کردیم و از اون روز یک سال گذشت…! مایکرو دیزاینر  یا به انگلیسی MicroDesigner از دو کلمه  Micro که تلفظش بصورت /ˈmʌɪkrəʊ/ می باشد و کلمه Designer که تلفظش بصورت/dɪˈzʌɪnə/ می باشد تشکلیل شده است…در ادامه با ما باشید…

مایکرو دیزاینر  یا به انگلیسی MicroDesigner از دو کلمه  Micro که تلفظش بصورت /ˈmʌɪkrəʊ/ می باشد و کلمه Designer که تلفظش بصورت/dɪˈzʌɪnə/ می باشد تشکلیل شده است.

البته در ایران بیشتر به تلفظ میکرو دیزاینر عادت دارند برای همین ما هم اسم سایت را به میکرو دیزاینر الکترونیک و به دامنه melec.ir انتقال دادیم البته دامنه قبلی همچنان قابل دسترسی می باشد.

MD_BD

مروری بر آمار سایت در یک سال اول سایت

سیستم آمارگیر : وب سایت وب گذر

مطلب پیشنهادی:  گوشی هوشمند قابل انعطاف سامسونگ

ما متوسط روزانه 200 نفر بازید کننده داریم و تقریبا متوسط 600بازدید در روز را داریم که بیشترین بیشترین بازید را 26 آبان ماه داشتیم.

پر بيننده ترين روز 26 آبان      1393 1043    بازديد

و در کل یک سال آمار ما بصورت زیر بوده است

عنوان سايت میکرو دیزاینر الکترونیک
آدرس melec.ir
آمار از تاريخ 1392/9/14
بازديد کل 152135
موضوع سايت علم و فناوری

اولین پست منتشر شده در سایت :

شروع به کار سایت ؟مهندسی الکترونیک چیست ؟+ویدیو

با تشکر از تمام دوستانی که ما را در یاری می کنند .

تشکر ویژه از دوستانی که با نظرات سازنده و سوالات خود ما را یاری می کنند .

تشکر ویژه از دوستانی که مقالات و پروژه های خود را به ما ارسال می کنند تا در وب سایت منتشر کنیم.

نکته مهم : دوستان عزیز برای راحتی و دریافت جدیدترین های در ایملتان در خبر نامه ما عضو شوید و مطالبتی که در طول یک هفته ارسال می شود را در ایملتان ببینید .

و دوستانی هم که در خبر نامه عضو شده اند و ایمیلی دریافت نکرده اند حتما قسمت اسپم ایمیل خود را چک کنند .

در آخر هم از دوستانی که وب سایت را دنبال می کنند و پیام ارسال کردن که چرا مطالب جدید منتشر نمی کنید عذر خواهی می کنیم. به دلایل مشغله های درسی و کاری زیاد نمی تونیم روی وب سایت وقت بزاریم ولی بزودی دوباره وب سایت را هر چه فعال تر می کنیم و حداقل هفته ای یک پست جالب را خواهیم داشت .

مطلب پیشنهادی:  بهترین زبان های برنامه نویسی امسال

با تشکر از تک تک بازدید کنندگان وب سایت

منتظر نظرات شما هستیم

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه

  1. تودلدشششش مبارککککککککککککک!!! 🙂

  2. ممنون
    از این تیپ آموزش ها زیاد توی سایتتون قرار بدهید.

  3. با سلام در این آشفته بازار کمبود انواع آموزش های حرفه ای سایت شما واقعا لیاقت دریافت انواع وام های کم بهره 4درصدی رادارد چرا که ثابت کردین در کشور بهترین هستین