در عمومی توسط
با سلام و عرض ادب

 

من به یه لایت کیور دندانپزشکی نیاز دارم و چون در وسعم نیست یه ملیون بدم ،که تازه شاید هم نورش در حد و اندازه های مورد نظر من نباشه،خواستم بدونم میتونم با این نورپردازهای ساختمون یا هر چیز دیگه ای، یکی در حد و اندازه شدت نور " لایت کیور فیوژن 5 " درست کنم؟

البته یه نورپرداز 3 وات LED سفید،از اینا که سرش لنز دارن و نورو متمرکز میکنن، گرفتم که نورش هم بد نیست البته قابل مقایسه با نور فیو ژن نیست ولی با طلق آبی رنگ نورش بشدت کم میشه و بدرد کارم نمی خوره خلاصه اینکه آیا میتونم با راهنمایی شما یه چراغ LED آبی رنگ با نور خیلی قوی و متمرکز مثل نور لایت کیور درست کنم ؟ البته فقط نورش مد نظرمه و تایمر و بقیه قسمتاشو لازم ندارم .

 

با تشکر
توسط jahandideh
سلام، واقعیتش خیلی در کار نور و نورپردازی و کارهای حرفه ای که با نور و لیزر انجام میشه نبودم و خیلی از انواع ال ای دی ها و مشخصات فنی آنها و اینکه چه نوع ال ای دی و تلقی نیازه تا این نور در بهترین حالت به بیرون برسه اطلاعاتی ندارم. و البته داستان بالا را من کمی پیچیده اش کردم ولی واقعا در این مورد اطلاعات و تجربه ندارم ولی با تست و خطا و دیدن انواع مختلف ال ای دی ها و تلق ها بنظر میتونید به نتیجه دلخواه برسین.

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ دهید

...