در آلتیوم دیزاینر توسط
با سلام ، با توجه به پستی که دوست بزرگوار قرار دادن و با بررسی نیاز های خودم به این نتیجه رسیدم که نرم افزارهای CR-5000 و یا CR-8000 دانلود و شروع به یاد گیری این نرم افزارکنم ولی متاسفانه من نتونستم نرم افزار های ذکر شده را دانلود کنم ، درصورت امکان از دوستان لطفا روش دانلود این نرم افزار را قرار بدهید.

kazemihossein333@gmail.com

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط jahandideh
 
بهترین پاسخ

سلام، نرم افزار CR-8000 و دوستش CR-5000 نرم افزار های پولی شرکت ژاپنی zuken هستن که برای بازار سازمانی یا شرکت های بزرگ عرضه شدن. 

و من توی ایران ندیدم کسی استفاده کنه. حالا میشه دانلود کرد یا نه؟! صد در صد ولی نمیدونم از کجا شاید بهتر باشه از سایت های دانلود درخواست کنید براتون پیدا کنن و کرک کنن. 

ولی در ایران نرم افزار های Allegro PCB Designer  شرکت Cadence است که در کارهای RF و حرفه ای استفاده میشه و Altium Designer که هر دو نرم افزار پولی هستن ولی "کرک" دارن و میتونن اخرین ورژن را نصب و استفاده کنید. 

حالا اگر آدم خیلی خوبی هستین و به حقوق برنامه نویس ها و دنیای نرم افزارهای رایگان علاقمند هستین از ورزن رایگان EAGLE هم میتونید استفاده کنید.

و لینک های زیر میتونن براتون مفید واقع بشن:

 

یک نکته مهم: در ایران شرکتهای بزرگ فقط خروجی نرم افزار آلتیوم دیزاینر را قبول میکنن البته در دنیا شرکت های PCB خروجی pcb gerber file را تحویل میگیرن و اینطوری با هر نرم افزاری طراحی کرده باشین مشکل چاپ ندارین.
...