سوالات
««بازگشت به وبسایت اصلی Melec.ir»»
طرح پرسش
در مورد تغییر lcd به سون سگمنت
سوال شده
ژوئیه 13, 2020
در
سایر
توسط
omid1234
سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم بدونم برای اینکه بخوام سون سگمنت رو جایگزین ال سی دی کنم راهکاری هستش یا اصلا ممکن هست ممنون میشم پاشخ بدید
lcd
سون_سگمنت
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1
پاسخ
0
امتیاز
پاسخ داده شده
ژوئیه 14, 2020
توسط
jahandideh
سلام،
یا باید قسمت ارسال به ال سی دی مدار را بازطراحی کنید.
یا باید یک مدار (لایه واسط) بین خروجی ال سی دی و سون سگمنت یا برعکس قرار بدید تا سیگنال ها را بهم تبدیل کنه و البته کاراکترهای غیر مجاز را حذف کنه که خودش یک پروژه است.
یا راه حلی که من بلد نیستم و شاید قبلا کسی بهش فکر کرده.
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید
آموزش طراحی منابع تغذیه سوئیچینگ
آموزش میکروکنترلرهای LPC1768
آموزش میکروکنترلرهای PIC
آموزش Altium Designer
مفاهیم پایه الکترونیک
پروژه های آردوینو
آموزش رزبری پای
آموزش آردوینو
اینترنت اشیاء
دسته بندی ها
تمامی دسته بندی ها
آردوینو
(38)
عمومی
(62)
کامپیوتر ، شبکه و ICT
(17)
برنامه نویسی
(20)
پروژه های الکترونیک
(121)
نرم افزار های تخصصی برق و الکترونیک
(20)
میکروکنترلر ها
(75)
الکترونیک آنالوگ
(31)
الکترونیک دیجیتال
(15)
FPGA
(3)
DSP
(1)
مدار منطقی
(1)
سایر
(5)
الکترونیک صنعتی
(15)
مخابرات
(3)
مهندسی پزشکی
(5)
اینترنت اشیا
(2)
بردهای Embedded
(5)
رباتیک و مکاترونیک
(9)
لینوکس
(0)
...