در اینترنت اشیا توسط
سلام من چند سوال دارم .من می خواهم بوسیله گوشی اطلاعات یه سنسور را بخونم و یه موتور dc را راه اندازی کنم و یه کلید مغناطیس را برق دار کنم و نتایج را روی گوشی موبایل نمایش دهم . اول اینکه از آنجایی که این بورد ]ایی مثل آردینیو و رزسبری پای و غیره خودشان حجم زیادی دارند آیا می شود سخت افزاری طراحی کنیم و بوسیله گوشی راه اندازی کنیم .دوم اینکه چقدر سواد الکترونیک نیاز است سوم اگر ما الکترونیک بلد نباشیم شما اینکار را برای ما انجام می دهید .لطفا من را راهنمایی کنید در ضمن ایمیل من *** و تلفن من *** است .

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط jahandideh

با عرض سلام و ادب، 

پروژه شما به دو بخش کلی زیر تقسیم میشه : 

  • برد ( ورودی های سنسور ، خروجی های کلید مغناطیسی ، ماژول wifi و...)
  • اپلیکیشن گوشی ( حالا موبایل یا تبلت )

حال خود برد شما باز به دو قسمت زیر میتونه تقسیم بشه: 

حال اول باید نوع سنسور ها و تعداد آنها را مشخص کنید. بعد نوع و مشخصات کلید های مغناطیسی را مشخص کنید. تا بتوان در مورد سخت افزارش نظر داد. 

 فک نمیکنم به رزبری پای نیاز داشته باشید. ببینید اگر حجم پردازشی کمی نیاز داشته باشید شاید لازم نباشه یک برد بزرگ درست کنید. و حتی شاید با یک برد ساده و ارزون آردوینو بشه جمش کرد. 

* در ضمن اگر بردتان را میخواهید تولید انبوه کنید بهتره از یک برد اختصاصی استفاده کنید. 

در مورد اینکه چه دانشی نیاز است من موارد زیر را که به ذهنم میرسه را مینویسم و برای هر کدوم لینکی را در نظر گرفتم تا خواستین یادبگیرید رشون کلیک کنید:

اگر هم نیاز دارید دوستان طراح براتون برد را طراحی کنن از قسمت تماس با ما سایت برامون پیام یا ایمیل بفرستید تا دوستان مناسب را معرفی کنیم.

...