سوالات
««بازگشت به وبسایت اصلی Melec.ir»»
طرح پرسش
ترانزیستور استفاده شده در مبدل باک برای فرکانس های بالا
سوال شده
اوت 20, 2018
در
الکترونیک صنعتی
توسط
بی نام
سلام برای مدار باک بافرکانس کلیدزنی ۵۰کیلو هرتز از چ نوع ماسفتی استفاده کنم ؟؟
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1
پاسخ
0
امتیاز
پاسخ داده شده
اوت 23, 2018
توسط
بی نام
با سلام
50 کیلوهرتز فرکانس بالایی برای منبع تغذیه محسوب نمی شود و می توانید از ماسفت های معمولی سوئیچینگ مانند FBC 40AS یا MTP2N50 MTP2NXX و ... استفاده کنید
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید
آموزش طراحی منابع تغذیه سوئیچینگ
آموزش میکروکنترلرهای LPC1768
آموزش میکروکنترلرهای PIC
آموزش Altium Designer
مفاهیم پایه الکترونیک
پروژه های آردوینو
آموزش رزبری پای
آموزش آردوینو
اینترنت اشیاء
دسته بندی ها
تمامی دسته بندی ها
آردوینو
(38)
عمومی
(62)
کامپیوتر ، شبکه و ICT
(17)
برنامه نویسی
(20)
پروژه های الکترونیک
(121)
نرم افزار های تخصصی برق و الکترونیک
(20)
میکروکنترلر ها
(75)
الکترونیک آنالوگ
(31)
الکترونیک دیجیتال
(15)
الکترونیک صنعتی
(15)
مخابرات
(3)
مهندسی پزشکی
(5)
اینترنت اشیا
(2)
بردهای Embedded
(5)
رباتیک و مکاترونیک
(9)
لینوکس
(0)
...