سوالات
««بازگشت به وبسایت اصلی Melec.ir»»
طرح پرسش
به چه دلیل در ماژول HC_SR501 از رگولاتور استفاده شده است؟
سوال شده
فوریه 5, 2021
در
الکترونیک آنالوگ
توسط
mmrr8080
به چه دلیل در ماژول HC_SR501 از رگولاتور استفاده شده است؟
ماژول
رگولاتور
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1
پاسخ
0
امتیاز
پاسخ داده شده
فوریه 6, 2021
توسط
jahandideh
سلام، معمولا آیسی های روی ماژول ها با ولتاژ 3.3 ولت کار میکنند و خود ماژول 5ولت. برای همین از رگولاتور برای تبدیل 5 به 3.3 استفاده میشه. البته سناریوهای پیچیده تر و ولتاژ های متفاوت هم احتمالش هست اتفاق بیافته ولی این دلیل کلی بود.
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید
آموزش طراحی منابع تغذیه سوئیچینگ
آموزش میکروکنترلرهای LPC1768
آموزش میکروکنترلرهای PIC
آموزش Altium Designer
مفاهیم پایه الکترونیک
پروژه های آردوینو
آموزش رزبری پای
آموزش آردوینو
اینترنت اشیاء
دسته بندی ها
تمامی دسته بندی ها
آردوینو
(38)
عمومی
(62)
کامپیوتر ، شبکه و ICT
(17)
برنامه نویسی
(20)
پروژه های الکترونیک
(121)
نرم افزار های تخصصی برق و الکترونیک
(20)
میکروکنترلر ها
(75)
الکترونیک آنالوگ
(31)
الکترونیک دیجیتال
(15)
الکترونیک صنعتی
(15)
مخابرات
(3)
مهندسی پزشکی
(5)
اینترنت اشیا
(2)
بردهای Embedded
(5)
رباتیک و مکاترونیک
(9)
لینوکس
(0)
...