مهندس موفق الکترونیک

نکات مهم هنگام خرید رقص نور

رقص نور چیست؟

در خصوص رقص نور باید بگوییم نورپردازی هماهنگ شده با موسیقی، در ادغام با لیزر و رقص نور، بین مه و دود و برق فلاشرها، محیطی منحصر بفرد و هیجان انگیزی را فراهم کرده که لحظات به یادماندنی و ماندگاری را میتواند ثبت نماید. رقص نورها ، دارای انواع گوناگون و حالت های مختلفی است که هر یک از آن ها امکانات خاص خود را دارا میباشند و این امکانات عبرتند از به عنوان مثال نوع طرحی که انتشار میدهند، امکان برنامه ریزی و هماهنگی با موسیقی با رنگ های متنوع و گوناگون و…

انتخاب رقص نور با لحاظ کردن نوع مراسم و بودجه شما انتخاب میشود چرا که رقص نور ها دارای انواع متنوعی بوده و رنج قیمتی گوناگونی را داشته و نیز از جایی که نورپردازی تالار با خانه تفاوت دارد بایستی بسته به نیاز خود رقص نور مناسب خود را انتخاب نمایید. مثلا در تالارها و باغ ها بهتر است که از مووینگ بیم 230 و یا مووینگ بیم 350 استفاده کنید در صورتی که این نوع از رقص نور برای استفاده در منازل مناسب نیستند. در معرفی کردن هر یک از این کالاها عملکرد و کارایی و محیط استفاده آن ذکر گشته که انتخاب سیستم های نورپردازی را برای شما سهل می نماید.

مطلب پیشنهادی:  استخدام مهندس Embedded Software در ترکیه
نکات مهم هنگام خرید رقص نور

نورپردازی مجالس

یکی از سیستم های نورپردازی ، نورپردازی حرفه‌ای مجالس میباشد که از نیازها و علت مهم بمنظور ارتقا کیفیت برگزاری مراسم‌ها، جشن‌ها یا مجالس به شمار می آید. استفاده مناسب از ترکیب رقص نور و تجهیزات نورپردازی پیشرفته می‌تواند زیبایی محیط را دو چندان نماید. سالن ها، تالار های پذیرایی و باغ ها می‌توانند با استفاده از تجهیزات نورپردازی و رقص نور‌های جدید ضمن جلب نظر مشتری و میهمانان، درآمد بیشتری را کسب نمایند. حتی در مهمانی‌ها و مراسم های خودمانی دیده ایم که استفاده از سیستم نورپردازی مراسم را چشم نواز و جذاب تر کرده است.

گرسوز (بزرگترین ارائه دهنده رقص نور در ایران)

فروشگاه اینترنتی گرسوز با واردات مستقیم انواع سیستم‌های نورپردازی مجالس از قبیل انواع لیزر شو، افکت­ها، فلاشر، مووینگ، پار ال ای دی، بلک لایت، گوی آینه ای، توپی گردان، مشعل، بخارساز، حباب ساز، برف ساز، فایر، پرده ال ای دی، انواع سازه، استیج، دستگاه های میکسر و سایر لوازم جانبی سیستم‌های نورپردازی محیطی مناسب را به منظور ارائه محصولات و مشخصات فنی آن‌ها ایجاد کرده که چنانچه نگوییم در ایران بی‌نظیر است ولی بایستی گفت که در ایران کم نظیر است.

تمام تصاویر و ویدیوها از محصول های واقعی و از سوی تیم فنی مجموعه گردسوز تهیه گشته و هرگز تصاویر اینترنتی نمی باشند. مجموعه گرسوز قیاس کیفیت و قیمت محصولات را به خود شما مشتریان واگذار نموده است.

مطلب پیشنهادی:  مقایسه ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1 با ساعت هوشمند ترایتو مدل LG59 Ultra
رقص نور لیزری - نکات مهم هنگام خرید رقص نور

برای مشاهده پک های کامل رقص نور به لینک های زیر مراجعه نمایید:

https://gersooz.com/category/dancer-light-package

https://parsatablo.com/gallery/pictures/noorpardazi

در بیشتر مجالس کم کردن نور محیط و نیز بوجود آوردن هاله های رنگی به کمک نور پردازی که درفضای تاریک خود را بیشتر نشان می دهند بسیار جلوه زیبایی را دارد و البته نا گفته نماند که انواع زیادی از تجهیزات نورپردازی مثل لیزر شو، موینگ،افکت ،فلاشر و پرژکتور بلک لایت در بازار وجود دارد که قابلیت سنسور صدا را دارا میباشند و صدای موزیک خور را راه انداخته و همچنین سبب بالا رفتن شور و هیجان گشته که باعث پرانرژی شدن و گرم شدن مجلس شما میگردد.

https://gersooz.com/images/GroupsImages/1_5261.jpg

کاربردهای رقص نور لیزری

  1. بکار گرفتن رقص نور در سالن های همایش و کنفرانس
  2. مراسم های خانگی مثل تولد و …
  3. کاربرد رقص نور در مغازه ها و فروشگاهها
  4. استفاده به عنوان تزئینات
  5. در فضا های سبز و پارک
  6. در مجتمع های تجاری
  7. جهت استفاده در تبلیغات
  8. رقص نور در مجالس بزرگ مثل نامزدی و عروسی بسیار اهمیت دارد

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *