مهندس موفق الکترونیک

بزرگترین شرکت تابلو برق ایران کدام برند است؟

تابلو برق یکی از ابزارهای صنعتی بسیار مهم است که به طور گسترده ای برای کاربردهای مختلف خانگی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار انرژی برق را بین مدارهای ساختمان توزیع کرده و از خراب شدن مدارها و اتصال کوتاه جلوگیری می کند.

C:\Users\ali\Desktop\del\The largest electrical panel company in Iran.png

با توجه به کاربرد تابلو برق در ساختمان های مختلف می توان گفت کیفیت این ابزار نقش مهمی در ایمنی و امنیت ساختمان ها دارد. از همین رو برای انتخاب و خرید یک تابلو برق با کیفیت، حتما باید به شرکت معتبری مراجعه شود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بزرگ ترین شرکت تابلو برق اشنا کنیم.

آشنایی کلی با انواع تابلو برق و کاربردهای آن

تابلو برق ها انواع بسیار مختلفی دارند که هر کدام برای شرایط و کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال تابلو برق ها از نظر کاربردی که دارند به تابلو برق های اصلی، تابلو برق عمومی یا مشاعات، تابلو برق مینیاتوری، تابلو برق آسانسور، بانک خازنی، تابلو برق استخر و… تقسیم می شوند.

همچنین تابلو برق ها را می توان از جهات دیگر مثل ابعاد، ولتاژ، محل نصب و… هم تقسیم بندی کرد.

مراحل تولید انواع تابلو برق

به طور کلی تولید انواع تابلو برق از جمله تابلو برق یو پی سی در شرکت ها شامل مراحل زیر است:

  • طراحی: در مرحله اول باید تابلو برق را براساس نوع و کاربرد آن و همچنین درخواست مشتری طراحی و محل نصب قطعات آن را جانمایی کرد.
  • فلز کاری: در این مرحله عملیات برش، سوراخکاری، خم کاری و جوشکاری براساس نوع تابلو انجام می شود.
  • رنگ کاری: در این مرحله سطح فلزی تابلو رنگ کاری می شود تا یک سطح یکنواخت برای نصب قطعات به وجود بیاید.
  • مونتاژ: در این مرحله تمام قطعات تابلو سر جای خود نصب خواهند شد.
  • آزمایشگاه: در این قسمت تابلوی مورد نظر از همه جهت تست می شود.
  • بازرسی و کنترل کیفی: در این مرحله بازرسی کیفی تابلو انجام شده و تطبیق آن با استانداردها بررسی خواهد شد.
  • بسته بندی: در این مرحله محصول بسته بندی شده و به دست مشتری می رسد. بسته بندی تابلو باید به گونه ای باشد که در حین حمل و نقل آسیب نبیند.
مطلب پیشنهادی:  چگونه بهترین محصولات ترانسمیتر فشار را بخریم؟

خصوصیات بزرگ ترین شرکت تابلو برق ایران

C:\Users\ali\Desktop\del\Characteristics of the largest electrical panel company in Iran.jpg

همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره شد، انتخاب یک شرکت تابلو برق خوب برای خرید تابلو برق استاندارد از اهمیت ویژه ای برای ایمنی ساختمان ها برخوردار است. به همین دلیل تمام افراد باید خرید تابلو برق و نصب آن را به یک شرکت معتبر بسپارند که از کیفیت محصولات و خدمات آن ها اطمینان کامل دارند. اما بهترین و بزرگ ترین شرکت تابلو برق ایران چه شرکتی است؟ در ادامه شما را با ویژگی های یک شرکت معتبر آشنا می کنیم که بر اساس آن بتوانید بهترین شرکت را برای بهره مندی از خدمات آن پیدا کنید:

1 – ساخت محصولات با کیفیت: یک شرکت تابلو برق معتبر باید تمام انواع تابلو برق را مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید نماید. استفاده از مواد اولیه باکیفیت، طراحی تابلو برق با توجه به دانش روز دنیا، تست تک تک قطعات و اجزای تابلو برق پیش از نصب ان ها و… از مهم ترین مواردی هستند که باید در زمان ساخت تابلو برق به آن ها توجه شود.

2 – توجه به نیازهای بازار: چیزی که باعث می شود مشتریان از یک شرکت به عنوان بزرگ ترین شرکت تابلو برق یاد کنند، این است که از خدمات ان شرکت بیشترین رضایت را داشته باشند. بدون شک یکی از راه هایی که می توان از طریق آن رضایت مشتریان را جلب کرد، رفع نیازهای آن هاست.

مطلب پیشنهادی:  ۵+۱ نکته مهم هنگام خرید نهال

در حقیقت یک شرکت معتبر باید به نیازهای بازار توجه داشته و محصولاتی مطابق با آن نیازها تولید نماید. در این صورت است که روز به روز رضایت مشتریان جلب شده و بر اعتبار شرکت هم افزوده می شود.

3 – طراحی تابلوهای برق براساس ایده های نو: یکی دیگر از راهکارها برای جلب رضایت مشتریان و پیشرفت شرکت تابلو برق، خلق ایده های نو می باشد. با اضافه کردن امکانات جدید به تابلوهای برق و افزایش امنیت و کارایی آن ها، می توان گام مهمی در رفع نیازهای مشتریان و جلب رضایت دائمی آن ها برداشت.

4 – بهره مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته: در صورتی که شرکت تابلو برق از تجهیزات مدرن و پیشرفته ای برخوردار باشد، تولید تابلوهای برق به صورت کاملا اصولی انجام شده و می توان از کیفیت آن ها اطمینان کامل داشت. به همین دلیل یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب بزرگ ترین شرکت تابلو برق ایران این است که به تمام دستگاه های روز دنیا مجهز شده باشد.

شرکت های تابلو برق معتبر بومی سازی تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا را در راستای کار خود قرار داده اند و از این طریق علاوه بر ساخت انواع تابلوهای با کیفیت، به اشتغال آفرینی در کشور هم کمک بزرگی کرده اند.

5 – برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب: وجود یک تیم متخصص و مجرب در شرکت تابلو برق باعث می شود که تولید تابلوهای برق با نظارت کامل و دقیق انجام شده و هیچ نقص و ایرادی در این خصوص وجود نداشته باشد. در واقع اگر هم مشکلی در خط تولید وجود داشته باشد، پرسنل ماهر و متخصص به سرعت آن را تشخیص داده و رفع خواهند کرد. به این ترتیب محصول با بالاترین کیفیت ممکن به دست مشتریان می رسد.

6 – گارانتی و خدمات پس از فروش: یکی دیگر از ویژگی ها و خصوصیات یک شرکت تابلو برق معتبر این است که از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار بوده و یک تیم پشتیبانی قوی داشته باشد. برای مثال ارائه خدمات پشتیبانی زیر از واجبات یک شرکت تابلو برق معتبر است:

  • نظارت بر نصب و راه اندازی تمام مدل های تابلو برق
  • ارائه دستورالعمل های لازم برای نگهداری از تابلو ها و سرویس دوره ای آن ها
  • تعمیر و ایجاد تغییرات در تابلوها در صورت لزوم
  • تامین قطعات یدکی مربوط به تابلوها
  • توسعه تابلوها در آینده
  • و…
مطلب پیشنهادی:  اتوماسیون سازی فرآیندهای صنعتی با استفاده از PLCها

7 – ارائه محصولات و خدمات با قیمت های منصفانه: هزینه های مربوط به فروش و یا نصب و تعمیرات تابلو برق از مهم ترین چالش ها و دغدغه های تمام افراد به شمار می رود. به همین دلیل یکی از فاکتورهای یک شرکت تابلو برق خوب این است که محصولات و خدمات خود را با قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه عرضه نماید. البته شما به هیچ عنوان نباید کیفیت را فدای قیمت کنید و حتما باید کیفیت را به عنوان فاکتور اصلی خود برای خرید در نظر بگیرید و در کنار آن، به منصفانه بودن قیمت محصولات و خدمات هم توجه داشته باشید.

در صورتی که یک شرکت تابلو برق از تمام ویژگی های فوق برخوردار باشد، می توان آن را به در لیست معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های تابلو برق ایران قرار داد.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با خصوصیات یک شرکت خوب برای خرید تابلو برق آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین و بزرگ ترین شرکت تابلو برق ایران را بر اساس این معیارها انتخاب نمایید. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند!

نکته‌ی مهم: این نوشته رپورتاژ آگهی می‌باشد و وبسایت‌ Melec.ir هیچ مسئولیتی در قبال تبلیغ دهنده ندارد.

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *