مهندس موفق الکترونیک

پرطرفدار ترین بازی های گوشی موبایل

در این مقاله از سایت موبایل استقلال میخواهیم به پرطرفدارترین بازی های گوشی موبایل بپردازیم. بازی هایی که تعداد دانلود بسیاری داشتند و در نظرسنجی جز بهترین بازی های گوشی محسوب شده اند را به شما معرفی می کنیم.

پرطرفدار ترین بازی های گوشی موبایل

با پیشرفت فناوری در گوشی های هوشمند کاربران بسیار زیادی مشغول بازی با گوشی هستند و طبق آمار تا یک چهارم اول سال ۲۰۲۱ بیشتر از ۴۷۷ هزار بازی موبایلی در دسترس کاربران قرار گرفته است و بی شک تا به امروز افزایش چشمگیری داشته است. چندین سال است که بسیاری از دوستداران صنعت گیم علاوه بر بازی با کنسول مانند پلی استیشن و ایکس باکس یا بازی با کامپیوتر به بازی با گوشی می پردازند. با روی کار آمدن بازی های گرافیک بالا مانند کالاف دیوتی موبایل و پابجی طرفداران بازی های گوشی بسیار زیاد شده است. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که به بازی با گوشی علاقه دارید و قصد دانلود بازی گوشی دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا پرطرفدار ترین بازی گوشی موبایل را به شما معرفی کنیم.

بازی گوشی Call of duty mobile

بازی گوشی Call of duty mobile

یکی از بازی های بسیار پرطرفدار در گوشی های اندروید و گوشی های آیفون بازی کالاف دیوتی موبایل است. قطعا سری بازی های کالاف دیوتی را می شناسید یا حداقل یک بار درباره شنیده اید. کالاف دیوتی که جزو بازی های پرطرفدار کامپیوتر و کنسول بازی بود امروزه با تولید نسخه موبایل توانسته توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. این بازی علاوه بر داشتن گیم پلی فوق العاده و داستانی بسیار جذاب دارای گرافیک خیلی خوبی است که مانند سری های دیگر کالاف دیوتی این بازی شوتر می باشد. بازی کالاف دیوتی موبایل برای گوشی های اندروید و گوشی های اپل در سال ۲۰۱۹ منتشر شد که جزو یکی از بهترین بازی های موبایلی محسوب می شود تا به امروز بیش از ۲۷۰ میلیون نفر این بازی را دانلود و نصب کرده اند. این بازی در ۲ مود بتل رویال و مولتی پلیر می باشد که جدیداً مود زامبی هم به آن اضافه شده است.

مطلب پیشنهادی:  تغییر تجربه خرید و فروش خودرو با همراه مکانیک

بازی گوشی Traffic Rider

یکی دیگر از بازی های جذاب موبایل بازی ترافیک رایدر است. اگر شما هم عاشق موتور سواری هستید این بازی می‌تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد. این بازی شبیه ساز موتور سواری است که کاملاً همانند دنیای واقعی ساخته شده است و گیم پلی بسیار جذاب به همراه سطح گرافیک بالا و صداگذاری هیجان انگیز شما را بسیار شگفت زده می کند که در کنار آن تجربه بصری و شنیداری فوق‌العاده‌ای را برایتان رقم میزند. شما سوار بر موتور از بین ماشین ها عبور میکنید و باید احتیاط کامل را به عمل بیاورید تا تصادف نکنید از خیابان ها ، اتوبان ها و حتی تونل ها عبور کرده و از تمامی ماشین ها سبقت می گیرید.

بازی گوشی Genshin Impact

یکی دیگر از بازی های پرطرفدار موبایل بازی گنشین ایمپکت است که حسابی سر و صدا به پا کرده و نظر بسیاری از گیمرها را به سمت خود جلب کرده است. این بازی در همان ابتدای ورود توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد زیرا دارای قابلیت اپن ورد یا به اصطلاح جهان باز است که بازیکن می تواند آزادانه حرکت کند و به ساعت ها ماجراجویی بپردازد به طوری که شما گذر زمان را حس نمی کنید و کاملاً غرق این بازی میشوید. این بازی به شکل انیمه است و برای کسانی که به این سبک علاقه دارند می‌تواند بسیار جذاب باشد و حتی زمانی که ماموریت هم ندارید گشت و گذار در این بازی و محیط که بسیار در ساخت آن دقت شده است و دارای گرافیک بسیار بالایی می باشد کار لذت بخشی است.

مطلب پیشنهادی:  آموزش حرفه ای برنامه نویسی میکروکنترلر AVR

بازی گوشی Clash of Clans

یکی از پرطرفدار ترین بازی های گوشی موبایل که کمتر کسی است که تجربه این بازی را نداشته باشد بازی کلش آف کلنز است. این بازی در اپ استور فروشگاه گوگل پلی میلیون ها بار دانلود شده است. کلش آف کلنز توسط استودیو سوپرسل و در سبک استراتژی ساخته شده است که باید دهکده خود را ساخته و آن را تجهیز کنید و به دهکده های دیگر حمله برده منابع آنها را دزدید!

شما در بازی کلش آف کلنز دو قلعه در اختیار دارید که هر یک به صورت مجزا گسترش پیدا می کنند و نیروهای مخصوص خود را دارند. شما باید با جمع آوری منابع از طریق کالکتور یا غارت از دهکده های دیگر تجهیزات خود را ارتقا دهید تا به مرور زمان قوی و قوی تر شوید. حتی میتوانید با ورود به قبیله های مختلف به همراه دوستانتان وارد نبرد شوید یا با سایر قبایل دیگر به مبارزه بپردازید.

بازی گوشی Hitman Sniper

یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل بازی هیتمن اسنایپر است که مناسب برای افراد بالای ۱۸ سال می باشد که از استودیو اسکوئر انیکس در سبک اکشن تولید شده است. شما در این بازی نقش یک قاتل بسیار حرفه‌ای را دارید که با استفاده از اسلحه اسنایپ هدف ها را تشخیص می دهید و با در نظر گرفتن شرایط ماموریت را به اتمام برسانید. شما یک اسنایپر حرفه ای هستید که به صورت حرفه‌ای ماموریت ها را انجام میدهید. شما می توانید تنوع بالایی را در انتخاب سلاح داشته باشید و از آنجایی که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و با توجه به شرایط ماموریت یکی از آنها را انتخاب میکنید. حتی این بازی یک مود بقا یا همان سروایول برای مبارزه با زامبی ها هم دارد پس اگر از مأموریت‌های اصلی خسته شده اید بهتر است یک سر به مود زامبی آن هم بزنید.

مطلب پیشنهادی:  خرید قطعات الکترونیک در تهران

بهترین بازی های ماشینی گوشی

بازی گوشی Mortal Kombat : A Fighting Game

یکی دیگر از بازی های خاطره انگیز موبایل سری بازیهای مورتال کمبت است که شاید بسیاری از کاربران این بازی را بر روی کنسول کامپیوتر اجرا کرده باشید. سری بازی های مورتال کمبت مناسب برای افراد بالای ۱۸ سال توسط استودیو برادران وارنر با سبک مبارزه تولید شده است که هم برای گوشی های اندروید و هم برای گوشی های ios به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. کمتر کسی است که بازی خاطره ساز مورتال کمبت را بازی نکرده باشد. شما در این بازی به مبارزه با رقیبان خود می پردازید. این بازی دارای بخش های مختلفی است و چالش گیم پلی در نسخه موبایل هم تا حدی زیاد حفظ شده است.

بازی گوشی GTA Theft Auto : San Andreas

بازی گوشی GTA Theft Auto : San Andreas

بازی جی تی ای سن اندرس یکی از بهترین بازی‌های جهان باز دنیا محسوب می شود. سری بازی های جی تی ای کمتر کسی است آنها را تجربه نکرده باشد جز بهترین بازی های کامپیوتر و کنسول محسوب میشود که امروزه شما می توانید بر روی گوشی موبایل خود از این بازی لذت ببرید. بازی گوشی جی تی ای ۵ هم مانند نسخه های کنسول و کامپیوتر بسیار سرگرم کننده می باشد که توسط شرکت راک استار گیمز توسعه پیدا کرده است. این بازی کاملا شبیه به نسخه کامپیوتری و بازی اصلی می باشد که با همان کیفیت و همان سبز در سیستم عامل اندروید می توانید آن را دانلود کنید. شما در بازی جی تی ای ۵ می تواند آزادانه در شهر بگردید ، ماشین های مختلف سوار شوید و با استفاده از اسلحه های گوناگون به یک گانگستر تبدیل شوید.

Melec.ir

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *