مهندس موفق الکترونیک

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1 با ساعت هوشمند ترایتو مدل LG59 Ultra

ساعت‌های هوشمند گجت‌های پوشیدنی جذابی هستند که می‌توانند دستیاری عالی برای زندگی روزمره و فعالیت‌های شما باشند. این ساعت‌ها با ارائه اطلاعات مختلف از وضعیت سلامتی، شما را در داشتن زندگی سالم‌تر و بهتر کمک می‌کنند. ساعت‌های هوشمند امکان مدیریت بهتر اعلان‌ها و تماس‌ها را فراهم می‌کند و شما می‌توانید بدون اینکه نیازی به گوشی خود داشته باشید، با کمک ساعت مدیریت لازم را انجام دهید. این ساعت‌ها از ورزش‌های متنوعی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. در این میان ساعت‌های هوشمند به‌صربه و ارزان‌قیمت از برندهای مختلفی مانند شیائومی به بازار عرضه می‌شوند تا همه افراد با هر بودجه و سلیقه‌ای بتوانند مدل‌های دلخواه خود را پیدا کنند. دو مدل از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های ارزان بازار ساعت شیائومی مدل Mibro T1 و ساعت هوشمند ترایتو مدل LG59 Ultra هستند که در ادامه این مدل‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم.

مقایسه طراحی و بدنه شیائومی Mibro T1 و ترایتو LG59 Ultra

ابعاد ساعت شیائومی میبرو T1 حدود ۱۱.۳×۳۵×۴۳.۵ میلی‌متر و وزن آن ۵۱ گرم است. بدنه مستطیلی این ساعت از آلیاژ آلومینیوم و بند سیلیکونی تشکیل شده است که می‌توانید بندها را به دلخواه خود تغییر دهید. طراحی ظریف و زیبای این دستگاه با وجود قیمت پایین، به ساعت‌های ارزان شباهتی ندارد و هنگام استفاده از آن حس خوبی خواهید داشت. این ساعت فقط یک دکمه چرخان دارد که ظاهری شیک و مینیمال به آن می‌بخشد.

ابعاد ساعت ترایتو LG59 Ultra به ۱۱×۳۸×۴۹ میلی‌متر و وزن آن ۵۳ گرم است. جنس بدنه این ساعت از ترکیب آلیاژ روی و پلاستیک است. به‌وضوح می‌بینیم که این مدل از ساعت‌های ترایتو بزرگ‌تر و سنگین‌تر از میبرو T1 طراحی شده است. اگر طرفدار گجت‌های سبک و راحت هستید، بدون شک میبرو T1 برنده است زیرا ظاهر زیباتر و جمع‌وجورتری دارد.

مطلب پیشنهادی:  ۵+۱ نکته مهم هنگام خرید نهال
مقایسه طراحی و بدنه شیائومی Mibro T1 و ترایتو LG59 Ultra

نمایشگر ساعت شیائومی میبرو T1 و ترایتو LG59 Ultra

نمایشگر ساعت‌های هوشمند اهمیت زیادی دارند، زیرا شما باید بتوانید داده‌های مورد نیاز را در این نمایشگر کوچک مشاهده کنید. نمایشگر ساعت هوشمند میبرو T1 ابعاد ۱.۶ اینچ و رزولوشن ۳۲۰×۳۶۰ پیکسل دارد. این نمایشگر که از جنس AMOLED است می‌تواند تصاویر واضح و رنگ‌های شفاف را به شما نمایش دهد. با نمایشگر بزرگ این ساعت فضای کافی برای مرور داده‌ها و مشاهده اطلاعات مورد نیاز شما وجود دارد.

نمایشگر ترایتو LG59 Ultra کمی بیشتر از ۲ اینچ است که از رزولوشن ۴۲۰×۴۸۰ پیکسل بهره می‌برد. می‌بینیم که این ساعت نمایشگری بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر از رقیب خود دارد، اما جنس نمایشگر ترایتو LG59 Ultra از IPS است که در برابر AMOLED رقابت را واگذار می‌کند. اگر ساعتی با رزولوشن بالاتر و نمایشگر بزرگ‌تر می‌خواهید، ساعت ترایتو LG59 Ultra برایتان مناسب‌تر است، اما اگر روشنایی، وضوح و کیفیت تصاویر برایتان اهمیت دارد، میبرو T1 را انتخاب کنید.

مقایسه باتری ساعت میبرو T1 و ترایتو LG59 Ultra

قطعا افرادی که می‌خواهند از ساعت هوشمند استفاده کنند، باید در ساعت‌های زیادی از روز آن را بپوشند. بنابراین عمر باتری اهمیت زیادی در انتخاب کاربران دارد. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1 از یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این باتری با کمک شارژر مغناطیسی شارژ می‌شود و می‌تواند در حالت مصرف معمولی تا ۷ روز و در حالت استندبای تا ۴۵ روز شارژدهی کند که با توجه به قیمت این دستگاه بسیار شگفت‌انگیز است.

مطلب پیشنهادی:  راهنمای گام به گام عیب یابی تابلو برق صنعتی 3 فاز

ساعت هوشمند ترایتو LG59 Ultra از یک باتری ۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که مشخصا از رقیب خود ظرفیت کمتری دارد. این ساعت در حالت مصرف روزمره بین ۱ تا ۳ روز و در حالت استندبای تا ۵ روز دوام می‌آورد. بنابراین بدون شک رقابت را به میبرو T1 واگذار می‌کند. اگر شارژدهی و عمر باتری برایتان مهم است، شیائومی گزینه بهتری را ارائه می‌دهد و در این بخش برنده است.

مقایسه باتری ساعت میبرو T1 و ترایتو LG59 Ultra

مقایسه عملکرد ساعت شیائومی میبرو T1 و ساعت ترایتو LG59 Ultra

ساعت هوشمند شیائومی میبرو T1 با کمک اپلیکیشن Mibro Fit به گوشی شما متصل می‌شود و با انواع گوشی‌های اندروید ۷ به بالا و iOS 12 به بالا سازگار است. این ساعت از حسگرهای متنوعی مانند سنسور ضربان قلب و میزان اکسیژن خون برخوردار است و می‌تواند بیش از ۲۰ حالت ورزشی را پشتیبانی کند. شما می‌توانید صفحه گوشی را به دلخواه خود تغییر دهید. یکی از ویژگی‌های جذاب این ساعت امکان مکالمه‌کردن با آن است. شما می‌توانید با کمک بلوتوث به گوشی خود متصل شوید و در صورت نیاز با کمک ساعت مکالمه کنید. این ساعت در برابر آب مقاوم است و می‌توانید در ورزش‌های آبی نیز از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند ترایتو LG59 Ultra با انواع گوشی‌های اندروید ۵ و iOS 10 سازگار است و قابلیت مکالمه را برای شما فراهم می‌کند. این ساعت با کمک برنامه WearFit به دستگاه شما متصل می‌شود تا بتوانید به‌خوبی اطلاعات را مشاهده کنید. این ساعت نیز با گواهی IP67 مقاومت مناسبی در برابر آب دارد.

می‌توانیم بگوییم هردوی این ساعت‌ها در ردیابی ورزش‌ها و حالت‌های تناسب اندام عملکرد مناسبی دارند. همچنین آن‌ها می‌توانند با توجه به سلیقه شما شخصی‌سازی شوند و از طرفی از زبان‌های متنوعی پشتیبانی می‌کنند. این ساعت‌ها می‌توانند الگوهای خواب و میزان فعالیت شما را با دقت ردیابی کنند. همچنین امکان مشاهده و مدیریت اعلان‌ها هشدارها، پاسخ‌گویی به تماس‌ها، کنترل موسیقی و مشاهده آب‌وهوا در این ساعت‌ها تعبیه شده است. بنابراین در بخش عملکرد هردو کیفیت مناسبی ارائه می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:  خرید ارقام نهال تجاری از بزرگترین تولید کننده نهال ایران با یک قرن تجربه

مقایسه ساعت شیائومی Mibro T1 و ساعت ترایتو LG59 Ultra؛ کدام را بخریم؟

با نگاهی به مشخصات هر دو ساعتی که بررسی کردیم، می‌بینیم که این مدل‌ها جزو مدل‌های به‌صرفه بازار به شمار می‌روند. هر دوی این ساعت‌های هوشمند از نمایشگرهای با کیفیتی برخوردار هستند و از زبان‌ها و ویژگی‌های متنوعی پشتیبانی می‌کنند. برای اینکه ساعت هوشمند مناسب خود را خریداری کنید، باید به جنس نمایشگر، وزن و ابعاد ساعت، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی، عمر باتری و راحتی کار با آن توجه داشته باشید. همچنین باید قیمت ساعت هوشمند را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

با توجه به مواردی که بیان کردیم، ساعت شیائومی مدل Mibro T1 یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین ساعت‌های هوشمند است. این ساعت با نمایشگر روشن و با کیفیت AMOLED و عمر باتری فوق‌العاده یک انتخاب بی‌نظیر به شمار می‌رود. از طرفی این مدل قیمت مناسب‌تری نسبت به ترایتو LG59 Ultra دارد. شما می‌توانید این ساعت هوشمند و انواع محصولات شیائومی را با بهترین قیمت بازار و ضمانت سلامت و اصالت از فروشگاه شیائومی استور خریداری کنید. محصولات شیائومی با ارائه کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توانند همراهان همیشگی شما باشند.

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *