مهندس موفق الکترونیک

پروژه ساعت با ماتریس 5*7

در این وقت از میکرو دیزاینر الکترونیک پروژه ای را برایتان آماده کرده ایم که بسیار کاربردی و جالب هست ،  پروژه ساعت با ماتریس که با میکروکنترلر مگا8 ساخته شده است .برای توسعه خروجی ها از لچ 573 استفاده شده است و همچنین دوعدد پوش باتن برای تنظیم ساعت نیز به کار رفته است. کد این پروژه به زبان شیرین بیسیک و در کامپایلر بسکام نوشته شده است. از ادامه نوشته فایل های پروژه را دانلود کنید.

پروژه ساعت با ماتریس

همچنین اگر دنبال یادگیری میکروکنترلرهای AVR به زبان بیسیک هستین توصیه میکنم دانلود کتاب آموزش AVR به زبان بیسیک را بخونید. و همچنین اگر  قبلا با دات‌ماتریس ها کار نکردید مقاله آموزش اتصال دات ماتریس به میکروکنترلر را هم بخوانید. امیدواریم پروژه های سایت برایتان مفیدواقع بشن، لطفا پروژه های درخواستی خود را در قسمت کامنت‌های همین نوشته بنویسید.

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

مطلب پیشنهادی:  پروژه ردیاب خودرو GPS+GPRS+GOOGLE MAP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 دیدگاه

  1. salam matalebton aliy
    manam daneshjoy control hastam

    agar komaki khastid dar had tavanam komaketan mikonam

  2. سلام مهندس
    ای کاش عزیزان جوان ما پی به این مهم می بردند که یک تکنسین برق در یک کارخانه که در سالهای نه چندان دور در مقاطعی برای شناخت و تعمیر و نگهداری دستگاه جدید و تکنولوژی جدید چه گرفتاری های پیش رو داشت…..
    تقریبا هر هفته چند مدار پروژه از سوی سایت محترم شما به ایمیل بنده ارسال میشود….
    فقط خواستم از روی گل با معرفتت تشکر کنم. که یک پنجره نه بلکه یک فضای موثر برای یادگیری برای جوانان امروز و جوانان قدیم بوجود آوردید. بازهم ممنون..

  3. سلام.لطفا در صورت امکان مدار ساعت با دات ماتریس را برآیم ایمیل کنید .موفق به دانلود نشدم.سپاس