مهندس موفق الکترونیک

دریافت مدرک بین المللی برق ساختمان و برق صنعتی با مراجعه به آموزشگاه برق فنی و حرفه‌ای

این روزها برای رسیدن به شغل مورد علاقه خود دیگر نیاز به طی کردن مراحل طولانی و پرهزینه ندارید. وجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای توانسته به افرادی که قصد ورود به بازار کار برقکاری را دارند کمک بسیاری کند تا با شرکت در دوره آموزش برق ساختمان و یا دوره آموزش برق صنعتی به سرعت مهارت آموزی کرده و وارد بازار کار شوند.

دریافت مدرک بین المللی برق ساختمان و برق صنعتی با مراجعه به آموزشگاه برق فنی و حرفه ای

رشته برق، یکی از شاخه‌های پرطرفداری فنی و حرفه ای است. شرکت کنندگان در این دوره، بعد از گذراندن کلاس‌ها موفق به دریافت مدرک بین المللی برق خواهند شد. این مدرک می‌تواند برای مهاجرت یا راه انداز کسب و کار شخصی کارآموزان مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه مراحل، مزایا، ویژگی‌ها و سایر موارد را در مورد مدارک برق فنی حرفه ای را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آشنایی بیشتر با مدرک بین المللی دوره برق ساختمان و برق صنعتی

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خودش مشغول کند، کاربرد مدرک بین المللی برق است. جهت شفاف سازی این موضوع لازم است بدانید، گواهینامه برق فنی و حرفه‌ای، مدرکی معتبر است که از جانب سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر می‌شود.

دریافت مدرک بین المللی برق ساختمان و برق صنعتی با مراجعه به آموزشگاه برق فنی و حرفه ای

ضمناً این مدرک، به دلیل اینکه در تمامی کشورهایی که عضو پیمان IOL هستند مورد پذیرش است، دارای اعتبار بین المللی نیز خواهد بود. در صورتی که شما عزیزان تمایل به مهاجرت داشته باشید می‌توانی با استفاده از مدرک فنی و حرفه ای برق به سادگی در کشورهایی که عضو این سازمان هستند، شغل مورد نظر خود را بیابید.

نکته قابل توجه این است که در حال حاضر حدود 186 کشور عضو این سازمان هستند؛ به این معنی که شما با شرکت در کلاس‌های دوره آموزش برق صنعتی و دوره آموزش برق ساختمان می‌توانید طبق شرایط و اولویت‌های خود از محل زندگی، یکی از کشورها بهترین مورد برای کیس خودتان را انتخاب کرده و اقدام نمایید.

دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای دوره برق صنعتی و ساختمان شامل چه مراحلی می‌باشد؟

شما عزیزان برای گرفتن مدرک برق، پیش از هر اقدامی باید یک مرکز آموزشی فنی معتبر پیدا کنید.

در نظر داشته باشید که پیدا کردن یک آموزشگاه برق ساختمان و صنعتی از اهمیت بالایی برخودرار است؛ چرا که تمام مراحل بعدی آموزش شما را تحت الشعاع قرار می‌دهد. اگر بخواهیم این پروسه را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنیم، می‌توان آن را در دو مرحله ثبت نام و آزمون طبقه بندی کرد.

بعد از پیدا کردن آموزشگاه برق، شما عزیزان در کلاس‌های دور‌ه شرکت کرده و تمامی مباحث و اصول را به صورت تئوری یاد می‌گیرید. سپس نوبت به پیاده سازی نکات گفته شده و انجام آنها به صورت عملی است.

مرحله بعدی جهت اخذ مدرک برق، شرکت در آزمون‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است. توجه داشته باشید که این آزمون‌ها هم به صورت تئوری و هم به شکل عملی برگزار خواهند شد. این امتحان برای تمامی شرکت کنندگان به صورت سراسری و در زمانی مشخص برگزار می‌شود.

دریافت مدرک بین المللی برق ساختمان و برق صنعتی

جهت اخذ مدرک بین المللی برق ساختمان و صنعتی در چه کلاس‌هایی باید شرکت کنید؟

اگر شما هم به مشاغل فنی مرتبط با حوزه برق علاقه مند هستید، لازم است بدانید که این شاخه دارای زیرمجموعه‌هایی است که می‌توانید بسته به علاقه‌ای که دارید، یکی از آنها را برگزینید. بعد از اینکه از بین زیرشاخه‌های دوره برق، کلاس مورد نطرتان را انتخاب کردید، با گذراندن کلاس‌ها و قبولی در آزمون می‌توانید موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای برق شوید. این دوره‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آموزش برق ساختمان
  • آموزش برق صنعتی
  • آموزش برق هوشمند
  • دوره نصب دوربین مدار بسته و…

نکته قابل توجه این اس که شما عزیزان می‌توانید هر یک از این مشاغل را که در مقایسه با سایرین علاقه بیشتری به یادگیری و کار کردن در آن حوزه را دارید انتخاب کرده و مهارت‌ها و دانش مورد نیاز برای وارد شدن به بازار کار را یاد بگیرید.

جهت اخذ مدرک بین المللی برق ساختمان و صنعتی در چه کلاس‌هایی باید شرکت کنید؟

آشنایی با دوره آموزش برق ساختمان

دوره برق ساختمان یکی از پرطرفدارترین کلاس‌های رشته برق است.
مدرسین این رشته در یک آموزشگاه برق ساختمان فنی و حرفه ای در این باره می گویند:

“شما با شرکت در دوره آموزش برق ساختمان مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون با حضور در کارگاه های پیشرفته و به روز ،مباحث مرتبط با دوره برق درجه 2 و برق درجه 1 ساختمان را نزد اساتید مجرب و دانشگاهی خواهید آموخت و به این ترتیب به دلیل یادگیری کامل موارد عملی مرتبط به این حرفه، به طور 100% برای حضور در بازار کار آماده خواهید شد.”

آشنایی با کلاس های آموزش برق صنعتی

آموزش برق صنعتی برای کار در مراکز صنعتی مناسب است. شما با شرکت در کلاس‌های برقکار صنعتی و مونتاژکار تابلو برق می‌توانید در مراکز مرتبط با صنایع به فعالیت بپردازید.
شرکت در کلاس های آموزشگاه برق می تواند شما را برای ورود به بازار کار برق کاری صنعتی آماده کند؛ جالب است بدانید که این دوره ها علاوه بر آموزش عملی 100% مفید، امکان دریافت یک مدرک بین المللی رسمی را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلاس ها می توانید مطلب آموزش فنی حرفه ای برق صنعتی را مطالعه کنید.

آشنایی با کلاس های آموزش برق صنعتی

چرا انتخاب آموزشگاه در اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای برق اهمیت بالایی دارد؟

یکی از مواردی که حتما باید در آن دقت لازم را به کا ببرید، انتخاب آموزشگاه معتبر است. این مودرد به حدی مهم است که می‌تواند روی کیفیت برگزاری کلا‌س‌ها و اعتبار مدرکی که دریافت می‌کنید، تاثیرگذار باشد.

در صورت مراجعه به یک مجموعه که از اعتبار لازم برخوردر نیست، نه تنها به صورت اصولی و درست مباحث درسی را یاد نمی‌گیرید، بلکه فقط وقت و پول خود را هدر خواهید داد. یک آموزشگاه خوب، برای کسب اعتماد و رضایت دانشجویان، علاوه بر فراهم ساختن محیط آموزشی باکیفیت، تلاش می‌کند از اساتید باتجربه و متخصص بهره بگیرد.

چگونه می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مدرک برق بین المللی بگیریم؟

برای وارد شدن به حوزه کاری برق روش‌های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید در همان سنین نوجوانی در هنگام انتخاب رشته، در مدرسه‌ها فنی و حرفه‌ای ثبت نام کنند. روش دیگر ، یادگیری به صورت تجربی و کارآموزی در کنار یک استاد ماهر است.

اما در کنار همه این‌ها، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش جهت دریافت مدرک برق و وارد شدن به این حوزه به صورت اصولی، گذراندن دوره‌های آموزشی می‌باشد. شما علاقه مندان می‌توانید با ثبت نام در این کلا‌س‌ها، صفر تا صد مباحث مربوط به برق را یاد گرفته و بعد از موفقیت در آزمون فنی و حرفه‌ای، گواهینامه معتبر دریافت کنید.

چگونه می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مدرک برق بین المللی بگیریم؟

آیا مدرک بین المللی برق برای مهاجرت کاربرد دارد؟

عزیزانی که قصد دارند برای ادامه زندگی به کشورهای دیگر بروند و در این مسیر به دنبال یاد گرفتن حرفه‌ای هستند که راه را برای‌شان هموارتر کند، لازم است بدانند که با شرکت در این دوره‌ها، با یادگرفتن یک مهارت جدید در محیطی کاملا شبیه سازی شده به محیط کار می‌توانند به سرعت بازار کار شده و درآمد خود را داشته باشند.

همچنین مدرکی که در انتهای دوره به این عزیزان ارائه می‌شود، اعتبار بین المللی دارد. منظور از این جمله این است که در صورت قبولی در آزمون‌های عملی و تئوری، شما موفق به کسب گواهینامه سازمان فنی و حرفه‌ای خواهید شد.

از آنجایی که این مدرک قابلیت ترجمه رسمی دارد و مورد تایید سازمان جهانی کار می‌باشد، می‌توانید بعد از سپری کردن مراحل دوره به راحتی از آن استفاده کرده و در کشور مورد نظرتان در موقعیت شغلی که به آن علاقه دارید مشغول به کار شوید.

دریافت مدرک برق فنی و حرفه‌ای به صورت اقساطی

امروزه به دلیل شرایط سخت مالی، ممکن است افرادی که تمایل به پیشرفت و یادگیری مهارتی جدید دارند، نتوانند در این راستا قدمی بردارند.
یکی از آموزشگاه های معتبر شهر تهران به نام آموزشگاه فنی و حرفه ای دارالفنون دارالفنون(https://darr.ir)، برای اینکه این عزیزان از مسیر مورد علاقه‌شان عقب نمانند، راه حلی در نظر گرفته است.

تمامی علاقه مندان به ثبت نام جهت گرفتن مدرک برق بین المللی می‌توانند در صورتی که شرایط پرداخت شهریه به صورت یکجا را ندارند، آن را به شکل اقساطی پرداخت نمایند و در کلاس های آموزش برق صنعتی و ساختمان شرکت کنند.

رپورتاژ melec

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *