مهندس موفق الکترونیک

4 اپلیکیشن که هر دانشجوی مهندسی برق باید داشته باشد

دانشجویان رشته‌های مهندسی اولین کسانی خواهند بود که پذیرفته‌اند دوره آموزشی آن‌ها چه در مقطع کارشناسی و چه در مقطع کارشناسی ارشد می‌تواند یک تجربه دشوار و در عین‌حال موردنیاز باشد. خوشبختانه، چندین اپلیکیشن برای پاسخگویی به نیاز دانشجویان وجود دارد. این اپلیکیشن‌ها به منظور استفاده آسان دانشجویان، از طریق دسترسی به اطلاعات فنی و تنها به وسیله انگشتان دست و ارائه ابزارهای مربوطه، به مطالعه کارآمد و مفید دانشجویان و هم‌چنین به اتمام رساندن دوره تحصیلی آنان کمک شایانی می‌کند.

4 اپلیکیشن رایگانی که هر دانشجوی مهندسی باید داشته باشد

در زیر چهار اپلیکیشن رایگان را ارائه خوا

هیم داد که معتقدیم در زندگی روزمره دانشجویان مهندسی می‌تواند تغییر واقعی ایجاد کند.

  1. EveryCircuit

4 اپلیکیشن رایگانی که هر دانشجوی مهندسی باید داشته باشد

قابل دسترس در : App Store  و Google Play

EveryCircuit یک اپلیکیشن با استفاده آسان، شبیه‌ساز مدار بسیار خوب و ابزار رسم شماتیک است. دانشجویان می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، معلومات خود را از مدارها به شکلی سرگرم‌کننده مرور کنند. این اپلیکیشن با داشتن کتابخانه در حال رشد از اجزای سازنده (قطعات الکترونیکی)، امکان طراحی هر مدار آنالوگ یا دیجیتال را از یک تقسیم ولتاژ ساده تا مداری حرفه‌ای و در سطح ترانزیستوری فراهم می‌کند. شبیه‌سازی مدار ریل‌تایم، تعاملی بودن و تجسم دینامیکی این اپلیکیشن استفاده از آن را برای دانشجویان مهندسی (و متخصصان) ضروری می‌کند.

  1. CAD Pockets

4 اپلیکیشن رایگانی که هر دانشجوی مهندسی باید داشته باشد

قابل دسترس در : App Store  و Google Play

مطلب پیشنهادی:  دانلود کامپایلر کدویژن 2.05

CAD Pockets به دانشجویان، علاقه‌مندان و متخصصان این امکان را می‌دهد تا توانایی اندازه‌گیری، ترسیم و مشاهده کار خود را در هر محل داشته باشند. سهولت استفاده و رابط کاربری چند لمسی سریع آن، انعطاف‌پذیری و دقتی را که قلم و کاغذ نتوانسته‌اند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  1. Mechanical Engineering

4 اپلیکیشن رایگانی که هر دانشجوی مهندسی باید داشته باشد

قابل دسترس در : Google Play

این اپلیکیشن رده بالا خود را به عنوان “راه‌حل فراگیر برای همه نیازهای مهندسی مکانیک” معرفی می‌کند. از آنجا که بیش از یک هزار موضوع مربوط به مهندسی مکانیک را در بر می‌گیرد، برای دانشجویانی که برای امتحانات یا حتی اولین مصاحبه شغلی خود آماده می‌شوند، عالی است. سهولت چشمگیر استفاده، این امکان را به کاربران می‌دهد تا سریعاً هر مفهوم مرتبط با هر موضوعی را فوراً از طریق بخش جستجو در اپلیکیشن بررسی کنند.

  1. Electrodroid

4 اپلیکیشن رایگانی که هر دانشجوی مهندسی باید داشته باشد

قابل دسترس در :  Windows Store و iTunes  و Google Play

این اپلیکیشن طیف گسترده‌ای از ابزارهای الکترونیکی و هم‌چنین یک راهنمای مرجع را برای دانشجویان و علاقمندان فراهم می‌کند. در نتیجه، کاربران می‌توانند با استفاده از آن در پروژه‌های خود به‌روز باشند. کاربران می‌توانند نمونه‌های اولیه مدار خود را در ابزار ایجاد کرده و محاسبه کنند که آیا نتیجه نهایی، آنچه که در نظر دارند خواهد بود یا خیر. سپس، کاربر می‌تواند از راهنمای مرجع اپلیکیشن برای بررسی قطعات مورد نیاز، بررسی اتصالات پین‌ها و سایر موارد استفاده کند. این اپلیکیشن جامع یک منبع باورنکردنی برای دانشجویان، علاقه‌مندان و متخصصان است.

مطلب پیشنهادی:  دانلود نرم افزار Keil ARM

منبع: ترجمه از deviceplus

دانلود اپلیکیشن میکرو دیزاینر الکترونیک

و البته یادتون نره اپلیکیشن Melec را نیز از اینجا یا کافه بازار نصب کنید.

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 دیدگاه

  1. سلام باتشکر از زحمات شما
    بنده میخوام با pic 16f873a یک نمایش دهنده دما با دو سنسور ورودی و ۴ عدد سون سگمنت که هر دو تا برای یک سنسور باشه ، درست کنم ولی نمی دونم چطوری از مالتی پلکسر این ای سی استفاده کنم متشکر میشم اگر راهنمایی بفرمایید