مهندس موفق الکترونیک

اینترنت اشیا – بازاریابی و تبلیغات

اینترنت اشیا – بازاریابی و تبلیغات

کاربردهای IoT در بخش رسانه و تبلیغات شامل تجربه ای سفارشی می شود که در آن سیستم نیاز ها و علایق هر مشتری را تحلیل کرده و به آن ها پاسخ می دهد . این تحلیل شامل الگوهای رفتاری کلی , عادات خرید , اولویت ها , فرهنگ و دیگر مشخصات هر مشتری می شود. در ادامه با میکرودیزاینرالکترونیک باشید تا در مورد کاربرد اینترنت اشیا در بازاریابی و تبلیغات بیشتر بدانید و در طراحی سیستم خود از این ایده ها کمک بگیرید.

اینترنت اشیا

بازاریابی

IoT به شیوه ای مشابه تکنولوژی , تجزیه وتحلیل و داده بزرگ امروزی اما عمیق تر عمل می کند . تکنولوژی کنونی داده های به خصوصی را جمع آوری می کند تا معیار ها و الگوهای مرتبط را در گذر زمان تولید کند اما ,  این داده ها معمولا فاقد عمق و دقت هستند . IoT این مشکل را با مشاهده رفتارهای بیشتر و تحلیل کردن آن ها به طور متفاوت بهبود می بخشد.

  • این امر منجر به اطلاعات و جزئیات بیشتر می شود , که الگوها و معیار های قابل اعتماد تری را بدست می دهد.
  • به سازمان ها اجازه می دهد تا نیاز ها و اولویت های مشتری را بهتر تحلیل کرده و به آن ها بهتر پاسخ دهند .
  • بهروه وری و استراتژی تجارت را بهبود می بخشد و تجربه مصرف کننده را از طریق تحویل محتوا و راه حل های مرتبط صرف بهبود می بخشد.
مطلب پیشنهادی:  کاربردهای اینترنت اشیا IoT

اینترنت اشیا – بازاریابی و تبلیغات

تبلیغات بهبود یافته

تبلیغات امروزی از هدف گذاری افراطی و ضعیف رنج می برند .حتی با تجزیه و تحلیل های حال حاضر تبلیغات مدرن شکست می خورد. IoT وعده تبلیغات مختلف و شخصی سازی شده را به جای استراتژی های همه پسند می دهد. این سیستم تبلیغات را از یک عامل مزاحم به بخشی عملی از زندگی تبدیل می کندزیرا مصرف کنندگان به جای فقط دریافت کردن آگهی ها از طریق IoT با تبلیغات  تعامل خواهند داشت . این امر تبلیغ کردن را برای کسانی که در بازار بدنبال راه حل می گردند یا  از وجود راه حل ها مطمئن نیستند کاربردی تر و مفید تر می سازد.

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

مطالعه دیگر جلسات این آموزش<< جلسه قبلی                    جلسه بعدی >>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *