مهندس موفق الکترونیک

معرفی مهندسی ICT [انتخاب واحد ترم چهار]

معرفی مهندسی ICT، در قسمت های قبل سه مقاله در مورد تجربه خودم در مورد رشته ICT برایتان نگارش کردم در این قسمت می خواهم انتخاب واحد این ترم را برایتان قرار دهم و البته به امید خدا بعد از این ترم که ترم آخر است برایتان جزئیات درسها را خواهم نوشت. به شکر خدا  درس های سه ترم پیش را با موفقیت همه را پاس کردیم و رسیدیم به ترم چهارم که 18 واحد درس مانده که 8 واحد آن عملی و 10 واحد آن تئوری می باشد. در بین درس های ترم آخر درس هایی مانند کارآموزی که در رشته ICT فقط 1 واحد است و درس پروژه که یک درس عملی 3 واحدی هست به چشم میخورند . در ادامه عکسی از درس های ترم چهار و اسم استادها و زمانبندی بد کلاس ها برای کل هفته و همچنین تاریخ امتحانات را ضمیمه کردم .

معرفی مهندسی ICT

طبق معمول برنامه به دلخواه استاد ها چیده شده و کل هفته بعد از ظهر ها کلاس هست . بعضی از استاد ها نامشخص هستند که این نگران کننده هست و بین چندتا استادی که مشخص هستند با آقای دکتر حسین حاجی رسولی ها و آقای مهندس محمود مردای نژاد که از اساتید قدیمی هستند درس داشتیم و استاد های خیلی باتجربه و خوبی هستند. نامشخص بودن اساتید دیگر برایمان خیلی نگران کننده هست زیرا بعضی وقتا استاد پیدا نمیشه برایمان گران تموم میشود.

مطلب پیشنهادی:  معرفی رشته ICT قسمت دوم [برسی درس های گرایش سیستم های مخابراتی ترم 1و2]

کل این ترم باید به نگهداری سیستم ها بپردازیم ! اینجاست که اسم رشته ما ظهور میکند رشته مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات و ارتباطات گرایش بهره برداری از سیستم های مخابراتی  نگهداری و بهره برداری از سیتم های سیار ، سیتم های ثابت ، سیستم های دیتا و…

نوشته های سری قبل را از دست ندهید :

اگر این نوشته‌ برایتان مفید بود لطفا کامنت بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *