مهندس موفق الکترونیک

طراحی بورد میکروکنترلر با روش PID

  • پروژه‌ای
  • اینترنت
  • قابلیت ارسال پیشنهاد کاری بسته شده است

مزینی

یک PCB برای کنترل ((سه)) المنت به صورت PID طراحی و ساخته و تست شود به صورتی که المنتها 19 ولتی و 40 وات، سنسور ها PT100 سه سیمه(تعبیه پل وتستون و اصلاح مقاومت سیم ها) و آی سی خواندن سنسور آی سی (نه اینکه ماژول)MAX31865 و کنترل دما به کمک ماسفت 40N06 می باشد. نوع میکروکنترلر به انتخاب خود شما و تایید کارفرما می باشد. خروجی نمایشگر و پد کنترل نیاز ندارد.بلکه کنترل از طریق پورت سریال بر روی یو اس بی و با نرم افزار Hyper terminal و به صورت کاملا اسکی می باشد. برای تبدیل یو اس بی به سریال از تراشه CH340G استفاده شود. کلیه داده ها دما و ضرایب PID باید ارسال شده و متعاقبا مقدار دمای ست شده و سایر داده ها نیز با پورت سریال اعلام می شود.

یک موتور دی سی 6 وات 12 ولتی هم به صورت PWM کنترل می شود. مقدار سرعت به صورتی عددی از صفر تا 100 از طریق ترمینال اعلام می شود.

منبع تغذیه این بورد نیازی به طراحی ندارد. برای این بورد یک مدار چاپی مورد نیاز است که هزینه آن با فاکتور پرداخت می شود. سایر قطعات مورد نیاز نیز توسط کارفرما و با توافق خریداری می شود. ما نیاز به شبیه سازی نداریم بلکه باید بوردی طراحی شود که کار کند و بتواند دما را در محدوده مثبت و منفی دو دهم درجه سانتی گراد پایدار نگه دارد. عملیات اتوتیونینگ پی آی دی در این بورد باید به صورت دوره ای با فرمان از سوی ترمینال برای تعیین مقادیر پی آی دی صورت گیرد.

لطفا اگر تجربه کار با پی آی دی را ندارید برای این پروژه پیشنهاد ندهید چون طراحی یک کنترلر خوب فقط با تجربه کافی در این زمینه ممکن است و به مانند کنترلر های قطع و وصلی نیست و کارفرما از شما یک خروجی مناسب و تایید شده می خواهد.

برای طراحی بورد الکترونیک شکل و محدوده فضا به شما اعلام می شود و فقط باید در این محدوده اندازه طراحی شود و بنابراین امکان استفاده از هر نوع بورد و قطعاتی با هر اندازه ای نیست. بورد در انتها باید لحیم شده تحویل داده شود و بر روی پلت فرم ما کار کند.

مبلغی که اعلام می فرمایید بدون هزینه بورد پی سی بی و قطعات و فقط برای کارمزد طراحی و تحویل پروژه باشد.

الویت انتخاب با کسانی هست که در زمان کوتاه تری بتوانند پروژه را تحویل دهند.

مشخصات دقیق پروژه در صورت درخواست قابل ارائه است.